kala-tamin بهینه‌سازی زمان دوره گردش واکنشهای معدنی


بهینه‌سازی زمان دوره گردش واکنشهای معدنی




حمل و نقل یکی از ارکان زیربنایی توسعه اقتصادی هر کشور بوده و نقش پايه ی در توسعه و پیشرفت اونها دارد.


تحلیل رفتار روسازی‌های انعطاف‌پذیر تحت تاثیر بارهای ثابت و متحرک
در هر کشوری سیستمهای مختلفی از حمل و نقل زمینی وجودارد، که برای حمل بار و مسافر از اونها هستفاده می‌شود، اما کاملا واضح هست که راه‌آهن در شبکه حمل و نقل زمینی هر کشور نقش مهمی را بخود اختصاص می‌دهد.


بررسی و ارزیابی اقتصادی سیستم‌های مختلف حمل و نقل در سوخت‌رسانی به ایستگاه راه‌آهن تهران
از مزایای این سیستم می‌توان به امکان حمل و جابجائی احجام زباد بار و مسافر با هزینه‌های مقرون به صرفه و ایمنی نسبتا زیاد و عوارض زیاد منفی زیست محیطی کم، اشاره نمود.


بررسی رفتار ستون‌های جعبه‌ای توخالی جداره نازک بتنی تحت اثر همزمان نیروی محوری و خمش دوجانبه
اما سیستم راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران یک مشکل پايه ی، خصوصا در زمینه حمل بار دارد.


بررسی آزمایشگاهی معیار طراحی فیلتر خاک‌های واگرا در سدهای خاکی
این مشکل، وقت زیاد حمل بار در سیستم راه‌آهن نسبت به سیستم حمل و نقل جاده‌ای می‌باشد.


تهیه طیف طراحی زلزله برای شهرستان کرمان
بطور کلی در راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، حمل بار بدون هیچ برنامه‌ریزی خاصی انجام می‌شود و بار در محلهای مختلف و به دلایل مختلف متوقف می‌شود.


بررسی روشهای مختلف مقاوم‌سازی ساختمان‌های بتنی متعارف و ارائه شیوه تقویت برای آنها.
برای اینکه راه‌آهن بتواند جایگاه واقعی خود را در حمل بار بدست آورد، لازم هست با مطالعه و شناخت مشکلات ، تنگناها، و پارامترهای موثر در افزایش وقت حمل بار، به رفع اونها و کاهش وقت حمل بار اقدام نمود.


کاربرد الگوریتم ژنتیک در بهینه‌یابی وزنی قاب‌های فلزی سه‌بعدی با رفتار غیرخطی هندسی
در این تحقیق با مطالعه وقتهای تشکیل دهنده دوره گردش واگنهای معدنی، یعنی وقتهایی که از هنگام بارگیری واگنها در مبدا تا وقت بازگشت مجددشان صرف می‌شود، شرایط تاثیرگذار در افزایش وقت دوره گردش واگنها شناخته شد و پیشنهاداتی برای بهینه‌سازی وقت دوره گردش واگنها ارائه شد.این تحقیق علاوه بر پیشفرمودار شامل 8 فصل می‌باشد.


آنالیز حساسیت نوع المان در تحلیل ورقها
فصل اول به شناخت حمل و نقل و راه‌آهن اختصاص دارد.

مزایای راه‌آهن نسبت به سایر سیستمهای حمل و نقل فصل دوم را تشکیل می‌دهد.

در فصل سوم به مشخصات خطوط، ناوگان و تنگناهای راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران پرداخته می‌شود.

مطالعه وقتهای سیر و توقف واگنها و قطارها در فصل چهارم انجام می‌شود.

فصل پنجم، مطالعه وقتهای بارگیری و تخلیه واگنها را مد نظر برنامه داده هست .

مطالعه وقتهای سیر و توقف واگنها و قطارها در فصل ششم انجام شده هست .

در فصل هفتم به نتایج و اطلاعات حاصله از مطالعات میدانی پرداخته شده هست .

در فصل هشتم نیز نتایج حاصله و پیشنهاداتی برای کاهش وقت دوره گردش واگنها ارائه شده هست .




51 out of 100 based on 36 user ratings 311 reviews