kala-tamin 63 كیلو وزن دارم چربی خون دارم یك ماه هست قرص چربی خون مصرف میكنم زیر نظر



نباشید تغذیه مناسب برای جلوگیری از افسردگی چیست؟ تغذیه مناسب برای جلوگیری
و ران رو لاغر کنم؟من خیلی کیوی وازگیل میخورم ایا این میوه هامیتونه دلیل
70 ساله ای دارم که مبتلا به تنگی عروق قلب است با توجه به اینکه ایشان دیابت
متاهل هستم هر از گاهی صورتم جوشهای دردناک می زنه البته زیاد نیست در حد
خودشناسی و خودسازی و نقش آن دو در اخلاق فردی و اجتماعی با تکیه بر نهج البلاغه
طراحی خیابان سی‌تیر تهران در جهت نیل به خودشکوفایی
بررسی ارتباط آیات سوره‌ی نور
اخلاق و مبانی آن از نظر جرمی بنتام و ذکریای رازی
نقش تحمل ابهام در درک مطلب دانشجویان ایرانی: نگاهی نو به روش تدریس
تحلیل فقهی-حقوقی مواد 946 و 948 قانون مدنی ایران مصوب 6 بهمن 1387 شمسی در مورد ارث زوجه از زمین
گستره قرآن در عرصه مبانی علوم انسانی (با تأکید بر جامعه‌شناسی، روان‌شناسی و علوم تربیتی)
معیار لباس و پوشش در فقه اسلامی
فرایند گذر از دوره نوسنگی به مس سنگی در دشت سملقان با تأکید بر کاوش باستان‌شناختی قلعه‌خان
تحلیل سیر نقد شعر فارسی در ایران از سال 1381 تا 1386 ه.ش

63 كیلو وزن دارم چربی خون دارم یك ماه هست قرص چربی خون مصرف میكنم زیر نظر




سلام من كارمند هستم 63 كیلو وزن دارم چربی خون دارم یك ماه هست قرص چربی خون مصرف میكنم زیر نظر پزشك معالج خواهش میكنم برا ی كاهش وزن رژیم غذایی مناسبی برای من ارسال فرمائید
پاسخ :


آیا می توان قطره آهن ( ironorm ) را در سن 4 ماهگی به کودک داد . من از داروخانه
با سلام

سن دارد اشتهای او یک روز خوب است یک روز هم از صبح تا ساعت 3 که از مدرسه برمیگردد
دوست محترم لطفا مشخصات کامل خود را شامل (قد- وزن- سن- جنس ) خود را بگوئید تا راهنمایی تان كنم.

مشاورگرامی / من کد809580 هستم.شما درمورد استفاده از قرص های ویتامین c250 ,امگا
برای کاهش چربی‌ خون باید بدانید که:

دارم و به انتیبیوتیک حساسیت دارم چی کار ک


محترم. با تشکر فراوان از راهنمایی دقیق و رژیم کاملتان، از آشنایی با این
دریافت مقدار مناسب از چهار گروه اصلی غذایی شامل: گروه نان و غلات؛ گروه شیر و لبنیات؛ گروه گوشت، حبوبات، تخم مرغ، و مغزها، گروه میوه‌ها و گروه سبزی‌ها، علاوه بر تامین انرژی و مواد مغذی مورد نیاز روزانه افراد، موجب سلامتی، پیشگیری و كنترل برخی از بیماری‌های مزمن مانند فشار خون بالا ، بیماری های قلبی-‌عروقی و چاقی می‌شود.


در مورد پودر گین آپ دارم.لطفا به هر دوتاش جواب بدین.ممنون 1- آیا این پودر


داشتم من گاه گداری سیگار می کشم تمایل به خوردن شیرینی ها و چربی ها دارم


مصرف کرد؟ منظورم اینکه چطور باید پخت بشه که ضرری نداشته باشه مثلا خام
با توجه به اینکه مقدار و نوع چربی دریافتی به وسیله رژیم غذایی نقش موثری در بروز برخی از بیماری‌های مزمن از جمله بیماری‌های قلبی‌-عروقی دارد، بنابراین لازم هست با تعدیل دریافت چربی رژیم غذایی، میزان چربی خون(کلسترول و تری گلیسیرید) را در حد مطلوب نگه داشت.



سعی کنید وزنتان را در محدوده طبیعی نگه دارید.

20 توصیه برای کاهش چربی مصرفی
1- جایگزین کردن لبنیات (شیر، ماست، پنیر و...) كم‌چرب به جای لبنیات پرچرب.



2- جدا کردن پوست مرغ و چربی‌های گوشت قرمز هنگام پاک کردن اونها.



3- هستفاده از روش كبابی، آب پز و بخار پز برای پختن مواد غذایی به جای سرخ کردن اونها.



4- هستفاده از روغن كم در پخت غذاها

5- هستفاده از گوشت‌ سفید (ماهی، مرغ و بوقلمون) به جای گوشت قرمز

6- كاهش مصرف مارگارین‌(کره گیاهی) و روغن‌ نباتی جامد

7- هستفاده از روغن‌ مایع به جای روغن‌ جامد

8- هستفاده از روغن زیتون در برنامه غذایی روزانه

9- مصرف کم غذاهای آماده به ویژه غذاهای سرخ كرده (سیب‌زمینی سرخ كرده ، چیپس و...)

10- افزایش مصرف میوه‌، سبزی‌، حبوبات، دانه‌ها و غلات در برنامه غذایی روزانه

11- افزایش هستفاده از نان‌های سبوس‌دار

12- كاهش هستفاده از نان‌های روغنی


13- كاهش مصرف زبان، دل، مغز، قلوه و جگر

14- كنترل برچسب مواد غذایی برای تعیین میزان و نوع چربی در اونها

15- عدم مصرف، سوسیس و کاپوشش و سس های چرب مثل سس مایونز

16- تفت دادن سبزی‌ها روی حرارت كم، به جای سرخ كردن اونها

17- هستفاده از بستنی میوه‌ای به جای بستنی سنتی

18- جدا كردن چربی از روی سوپ‌ها و آب خورش‌ها پس از سرد كردن اونها

19- خودداری از خرید گوشت چرخ كرده آماده

20- هستفاده از آب لیمو یا آب‌غوره همراه با روغن زیتون و ماست به جای سس مایونز در سالاد

9 توصیه برای غذا خوردن در رستوران
1- خودداری از مصرف كره با پلو

2- هستفاده از دوغ یا ماست كم چرب به جای ماست پرچرب

3- خودداری از مصرف زرده تخم مرغ همراه با برنج (در چلوكباب)

4- هستفاده از غذاهای بخارپز، آب پز و كبابی به جای غذاهای سرخ كرده

5- هستفاده از سس گوجه فرنگی به جای سس مایونز هنگام خوردن ساندویچ

6- انتخاب غذاهای پُر سبزی و کم چرب

7- هستفاده از یك سالاد سبزیجات همراه با آب‌لیمو، یا سوپ سبزی کم چرب

8- عدم مصرف غذاهای فوری مانند انواع ساندویچ و پیتزا

9- سئوال کردن از مسئولین رستوران درباره شیوه تهیه و پخت غذا (سرخ كردن، كباب كردن، بخارپز كردن و...)
*در مورد چربی خون مطالب کامل و مفصلی در سایت با آدرس زیر وجود دارد مطالعه فرمایید:
صفحه اصلی > تغذیه و سلامت > انواع رژیمهای درمانی > رژیم غذایی در بیماریها > بیماری قلب و عروق
موفق باشید



74 out of 100 based on 59 user ratings 634 reviews

را برای لاغری امتحان کردم ا
و خیلی هم لاغر هستم وزن من 36 است البته اشتها به غذا را ندارم بی زحمت بگویید
كه یك سال گذشته نتوانستم كاهش وزن داشته باشم و توده زیادی چربی در شكم
دو سال و نیم كه ازدواج كردم و سه بار رژیم گرفتم و قطع كردم و الان رژیمم
کار میکنم.با لاغری موضعی ولی حتی 1کیلوگرم هم کم نکردم . غذای زیادی هم نمی
هستم. ورم معده و ورم ابتدای مری دارم. درعین حال معده ام دارای میكروب هلیكوباكتری
بررسی تمثیل‌های ادبی قرآن
اصل تعمیم‌پذیری در فلسفه اخلاق کانت و هیر
بررسی ارزشهای تصویری و حرکتی (پویانمایی) در نقش برجسته شکارگاه تاق بستان (دوره ساسانی)
آسیب‌شناسی عملکرد مدیریت دپارتمان نقاشی دانشگاه الزهرا از سال 1386 تا سال 1390از دیدگاه دانشجویان کارشناسی نقاشی ورودی سال 1386. (از منظر هدف‌گذ
رابطه بين هوش چندگانه و مهارت خواندن در دانشجويان زبان انگليسي ايراني
بررسی اصول و شیوه‎های بازنویسی متون کهن ادبی برای نوجوانان
بررسی احوال، آثار وآراء عرفانی شیخ عبدالقادر گیلانی
بررسی تطبیقی ویژگی‌های فنی و هنری جنگ‌افزارهای سرد ایران در دوره صفوی و قاجار
تجلی نهج‌البلاغه و دیگر مواریث علوی در بوستان سعدی با تکیه بر جنبه‌های اخلاقی و تربیتی
بررسی مقرنس‌کاری دوره صفویه با تکیه بر بناهای شهر اصفهان
*