kala-tamin حامد بهداد بازیگرجهانیه یا فقط ایرانی؟


حامد بهداد بازیگرجهانیه یا فقط ایرانی؟



حامد بهداد بازیگرجهانیه یا فقط ایرانی؟
به نظر شما حامد بهداد یه بازیگر جهانیه یا ایرانی از نظر بازی قابل قیاس هست یا نه؟
به نظر خودم جهانیه و کاملا موفق واسمش تا ابد میمونه



ظاهر متفاوت بازیگران زن ایرانی در واقعیت و جلوی دوربین

1:


سلام بي معرفت
يه كم عجله كردي
يواش مي رفتي
مي گذاشتي ما هم برسيم


ساخت اخراجی‌های 4 با مناظره روحانی-احمدی نژاد

2:

حامد بهداد كي شد بازيگر ؟حامد بهداد بازیگرجهانیه یا فقط ایرانی؟


در اقدامی خودجوش! بیلبورد‌های «استرداد» پایین کشیده شد

3:

واقعا دیوانه نمايندس خیلی با حاله


پوسترهای جشنواره فیلم فجر رونمایی شد

4:

وقتی تو به سیب زمینی میفرمودی دیبدمینی


بازیگر زن روس فیلم استرداد +عکس

5:

فرهاد ببین حالللللللللشوووووووووو ببیر


هزینه تولید «استرداد» به اندازه یک موشک شهاب 3 است

6:

حامد بهداد جهانی ؟؟؟!!!!!!!!!! اگر پرویز پرستویی یا بهران رادان را میفرمودید اون موقع شاید یه کاری میشد کرد


«سه دقیقه فیلمنامه» در جشنواره زنان ارمنستان+عکس

7:

واقعا واستون متاسفم بهرام رادان که از وقتی یک کم معروف شده پولکی شد با اون بازیای مسخرش


سینماگرانی که فرزندان مستقلی دارند

8:

بازیگر شناس نیستی نظر نده اگه ممکنه الکی هم از این عکسا آواتاراها نذارین که هیچی از سینما نمیدونید

9:

هر هر هر خنديديم
نه واقعا اين بهداد كه ميگي تا حالا چند تا فيلم بازي كرده ؟
البته ميدونم كه تا 13 بيشتر بلد نيستي بشماري

10:

سینمای ایران بدون بهرام رادان یه چیزی کم داره ولی حامد بهداد نباشه مشکلی پیش نمیاد چه برسه به جهان

11:

بهداد سر جمع دو تا فیلم درست حسابی نداره ...


12:

واقعا واستون متاسفم که هیچی از بازیگری نمیدونید چون اگه مبدونستید میفهمیدید بیضایی واسه قرارداد بستن باهاش خودشو هلاک کرده برعکس رادان که تو دست و پا ریخته

13:

خوب معلومه هر كه بيضه هاش درد بگيره خودشو هلاك ميكنه
منم قبول دارم كه عكس رادان تو دست و پا ريخته
اميدوارم منظورت رو خوب فهميده باشم

حالا اين بهداد كه ميگي انقدر معروفه تا حالا با پرايشانز پرستوئي هم عكس انداخته ؟

14:

تو فرق بین قرمز و آبی رو نمیدونی پس نظر نده

15:

آی سان لطفا " بدون کل کل و جر و بحث دلایلی که شما برای جهانی بودن حامد بهداددارین رو بفرمایید .
البته ایشون بازیگر قابلی هست ولی به نظر من نمیتونیم بگیم بازیگر جهانی هست .


16:

سرکار خانم آی سان چند تا فیلم حامد بهداد را لطفا نام ببرید ...


17:

چرا هست جون با جدیت تمام و هر چیزی که داره به نمایش میذاره از تمام وجودش
واینکه میتونیم بازی اونو مثل براندو یا آل پاچینو و غیره تحسین برانگیزه و هوش فوق العادهای داره
در کارهایی که انجام میده وشاید از امثال خارجی ها هم بهتر باشه البته من خودم عاشق بازیگران خارجیم و لی هیچ وقت اینا رو به اونا نمی فروشم واین رو هم بگم حامد بهداد اینده ای همچون پرستویی و رابرت دنیرو و ....

خواهذ داشت امثال مثل راذان خودشون و ارزشهاشون رو به پول فروختن اینا رو به وضوح میشه دید

18:

حس پنهان - دایره زنگی- مجنون لیلی-کافه ستاره-بوتیک-روز سوم-

19:

حامد بهداد مثل مرحوم پناهي بازيگريه كه نون احساسات و وضعيت دائميش رو ميخوره كه يكجور حركات تيك مانند و ...

هست در كل نميشه فرمود جهانيه البته شما فعلا بازيگرهاي بهتر از اون رو كه تايشان دوتا فيلم درست حسابي خارجي بازي كرده باشن اسم ببر حالا به جهاني بودن حامد بهداد هم ميرسيم!

20:

فكر كنم تايشان فيلم دايره زنگي بود كه نامزد جايزه اسكار شد حامد بهداد بازیگرجهانیه یا فقط ایرانی؟

21:

اون وقت تو کدوم از اینها نقش اصلی بود ؟ در تمام این فیلمها که نام بردید نقش مهمی بر عهده حامد بهداد نبود ...


22:

رابرت از دست تو ...


23:

آیسان جان من فکر میکنم الان شما یکم زیادی جو گیر شدی و آخرین فیلمی که ازش دیدی حسابی تو رو متحیر کرده.
بهتره یکم عاقل و منطقی دلایلی بیاری که بتونی 4 نفر رو با خودت هم عقیده و هم نظر کنی
ای بابا اصلا یادم نبود این تاپیک رو چرا اینجا زدی آخه؟!! صاحاب این تالار کیه؟ بفرست بیاد این تاپیکو اطاق من ( سینمای ایران )

24:

نوكرتم

25:

از قدیم فرمودن مال ....

بیخ ریش صاحبش بگیر که اومد

26:

البته بهرام فكر كنم تو رو بيشتر جو برداشته چته يكدفعه ميزني تو ذوق بچه امت خوب دوست داشته اينجا تاپيكش رو بزنه ، جنايت كه نكرده كه حالا بخوان بفرستنش اتاق تو

راستي بهرام بهت تبريك ميگم مدير بودن خيلي بهت مياد

قبلش يادم رفت بگم دروووووووووود

نوكرتم

27:

درود

آیسان جان من نمیدونم معیار شما برای جهانی شدن یک بازیگر چیه ؟
اما میدونم یک بازیگر می توان جدا از ملیت حتی در سینمای درپیت ایران اونقدر بدرخشه که تبدیل یه یک ستاره جهانی بشه !
مثلا شهره آغداشلو هنرپیشه سابق سینمای ایران که الان تبدیل به یک بازیگرطراز اول شده
اما درباره حامد بهداد معتقدم جز بازیگران خوبه کشور ماست من به شخصه خیلی ازش خوشم فوق العاده حس میگیره اما با توجه به معیار جهانی شدن نمی تواند این بازیگر رو جهانی بدانیم...


من فکر میکنم شدت علاقه شما به این بازگیر خوب باعث مطرح کردن این سوال شد که خوب البته شما حق دارید در باره هر موضوعی که دوست دارید پرسش کنید.


28:

منم نفرمود که جنایت کرده رابرت جون.

آخه دیدم همونجور که داره بهدادو تحویل میگیره به بقیه سینما داره اهانت میکنه فرمودم بفرستنش توو اطاقم شاید بتونم یه لیوان آبی شربتی چیزی بهش بدم و آرومش کنم.


آره از همون موقع که دنیا اومدم همه بهم میفرمودن تو بزرگ بشی مدیر میشی آخرش

نوشته اصلي بوسيله alishow45 نمايش نوشته ها
از قدیم فرمودن مال ....

بیخ ریش صاحبش بگیر که اومد
هنوز که توو جهانیاس این بفرست بیاد خیالت تخت هواشو دارم علی جون

29:

دوستان عزیز توجه داشته باشید.

جون مادراتون یکم هوای مارو داشته باشید.
یکبار دیگه ببینم کسی فرمود سینمای در پیت دیگه دوسش ندارماااااااااا

30:

شوخي كردم بهرام خودت كه ميدوني چقدر دوست دارم

يادش بخير منم يادمه مادرم هميشه بهم ميفرمود اصغر تو هيچ پخي نميشي

31:

آ ره میدونم اصغر جون...

اصغر این آواتارتم خیلی به اسمت میاد جون بهرامااااااااااااا


دوستان عزیز توجه داشته باشید این تاپیک بزودی منتقل میشه به تالار بغلی ( سینمای ایران )
این رییسمون قولشو داد ولی وقت کاری تموم شد رفت فردا بیاد بفرستتتش.

شرمنده خلاصه من از جانب اون از همتون عذر میخوام


32:

بازیگر خوبیست اما نه در کلاس جهانی...


33:

استقامت کن خانم....من این جمله را توهین به شعور سینمایی بچه های تالار می دونم....بهداد بازیگر خوبی هست اما در حد یک سینمای ابگوشتی.
سینمای ایران تنها رضا کیانیان را دارد که می تواند در سطح بین الملل به او افتخار کند....بهداد اصلا تو رویاهاشم نمی دید یه روز یکی در تالاری چنین تاپیکی بزنه.

34:

حامد بهداد بازیگر خوبیه ، اما من معتقدم این تاپیک جاش اینجا نیست ، بهتره اسمشو کلا عوض کنیم ، بزاریم هوادارن حامد بهداد ، بفرستیمش تالار هوادارن ، فعلا پاس میدم به سلطان جون !

35:

من خیلی ازش حال می کنم واقعا کار درسته.


36:

حامد بهداد یه دونه اس!
ولی جون هر کی دوست دارید جو گیر نشین!!
بهداد و جهانی شدن؟!!!!بی خیال شین !

37:

البته خدا رو چه دیدی شاید مثل عباس جون با یه بینوش خانمی آشنا بشه برند ، دیزی بخورند باهم ، این هم جهانی بشه ، یا مثل نیکی جون بره کن یا کلا بره اصلا ....


38:

آخه حامد بهداد اهل پاچه خواری نیست ....
برای جهانی شدن فقط خوب بازی کردن مهم نیست!یه دستمال هم باید داشته باشی!(البته در ایران!)

39:

آره تا حدودی میشناسمش ، اهل این صحبت ها نیست ، حالا بگذریم از جهانی شدن ، کلا من حامد بهداد رو دوست دارم ، در فیلم روز سوم واقعا هرکسی نمیتونست به اون خوبی نقش افسر عراقی رو بازی کنه و در فیلم مسخره ی مجنون لیلی شاید تنها نقطه قوت فیلم دیوونه بازی های حامد بود که فوق العاده بود ! در کافه ستاره هم زیبا بازی کرد و لذت بردیم !

40:

باریکلا به این سلیقه...

41:

البته بوتیک و حس پنهان رو هم خوب دراورده بود نقش ها رو...


راستی در مورد اسم تاپیک اگه عوض بخواد بشه نظرت چیه؟؟؟

42:

خوب اگه اختصاصی بخوایم ادامه بدیم ، میشه هوادارن حامد بهداد یا یک هستعداد بی نظیر (درباره ی حامد بهداد ) اگر بخوایم تعمیم بدیم ، درباره هستعداد های جوان ، اسمش میشه مثلا ، جوانان مستعد سینمای ایران ، امیدهای سینما ایران یا هر چی که خودت فکر میکنی !

43:

به نظر منم جهانی نیست اصلا
فقط در حد ایرانی

44:

بهرام ولي جونه تو اين آواتاره تو هم خيلي به اين شعارت مياد ( مردي براي تمام فصول جنايت

45:

از نظر من فقط ایرانی هست نه جهانی
این رو میگید دیگه:بلی فقط ایرانی هست
حامد بهداد بازیگرجهانیه یا فقط ایرانی؟

46:

آره خود خودشه

47:

ولی خیلی گندش کردید ....

هنوز به ایرانی هم نرسیده فعلا مونده تا به رادان برسه ....


48:

خوب این رادان یک کمی خوشگل هست وگرنه اصلا هستعداد نداره قبلا یک کمی داشته ولی الان فقط پول واسش مهمه و بس

49:

خیلی ممنون از راهنماییت سلطان جان

50:

به نظر من شما هم رادان را خیلی گنده کردید.

51:

رادان خودش گنده هست منظور من این بود که خانم آیسان نباید حامد بهداد را با رادان مقایسه میکرد ...

چون به نظر من یکی از بهترین بازیگران نسل جوان ایران هست ....

و تا بحال هر نقشی که بهش واگذار شده به خوبی ایفا کرده .....

و هر چی باشه از گلزار و امثالش خیلی بهتره

52:

فردی که گنده هست باید سفت باشه اما رادان یک بادکنک هست که با سوزنی به نام 4 انگشتی نابود شد.

53:

دوستااااااااااااااااان
بابا یکم مراعات مارم بکنید آخه!!! اگه میخواید از رادان و یا بازیگر دیگه ای صحبت کنید بهتره یک تاپیک جداگانه بزنید.
ممنون

54:

والا شهنام جون من توو تالار عکس و نقاشی یه تاپیک دارم به همین نام تووشم خدارو شکر چنتا کاربر پایه هست که فقط برای اون تاپیک میان هم میهن.

انقدر اونجا از خوبیها و بدیهاش فرمودیم که دیگه حسی واسه زدن یه تاپیک جدا اینجارو ندارم.
ولی بهت قول میدم اگه تو زحمتشو بگش میشه یکی از داغترین تاپیکهای بازیگری این تالار

55:

اوه نه اون تاپیک جریانش فرق داره ولی قول میدم از این به بعد اونجا خبر بدم که بچه ها بیان اینجا پست بزنن راجع به رادان.
در مورد پستهایی که زده شده بهتره بی خیال شی جون شهنام.
الکی الکی اینجا رو منحرف کردیماااااااا.

2 تا پست آخریتو اینجا حذف کن.

منم این کارو میکنم.
برای ادامه بحث میسریم توو تاپیکی که زدی.

بیا

56:

هر کسی یه اعتقادی داره
هر کس که داره بزرگ میشه بالاخره بزرگ میشه
کسی هم نمیتونه جلوش رو بگیره
بهتره یه کم اروم تر باشیم و به عقاید هم احترام بگذاریم
نه اینکه سریع جبهه بگیریم
و این بابا هنر پیشه خوبیه و داره رشد می کنه
همشون همینجوری بزرگ شدن

منم دوسش دارم

57:

به نظرم ظرفیت جهانی شدن رو داره چون واقعا" بازی گر خوبیه اما اگه به ورطه تکرار نیفته که البته نمی دونم اینقدر باهوش هست یا نه اما تا به حال از تمام بازی هاش لذت بردم و خیلی خوشم اومده چون کاملا" متفاوت بوده امیدوارم بتونه جیغ کشیدن های زنانه شو کنار بزاره و کمی بهتر شه چون اصولا" شخصیتا" کمی اونرمه مطمئنم بازی گر خیلی خوبیه حقیقتا" از اولین بازیش می دونستم که موفق میشه امیدوارم که همینطور کارشو ادامه بده

58:

چشم....به نظر من هم این تالار کمبود تاپیک هایی چون لیست سیاه را حس می کند.

59:

به نظر من حامد بازیگر خیلی خوبه ولی جوان اما خیلی برای جهانی شدن جا داره.


60:

من که خیلی دوسش دارم.......


61:

از شماهایی که فیلماش رو دید و با اطمینان میدونید که جهانی میشه ممنون و به رشدش اعتقاد دارید و اینکه باید به عرض خیلی ها برسونم که آقای حامد بهداد در دانشگاه تئاتر خونده و خیلی چیزا بارش و مثل خیلیها به خاطر قیافه و یا پارتی بازی نیومد سینما عرض اندام کنه

62:

خانم aysan شما در این جا می فرمایید جهانی می شه و در صفحه اول فرمودید جهانی هست!!!
اخر تکلیف چیست.
من که امیدوارم جهانی بشه اما چشمم اب نمی خوره.

63:

اين حامد بهداد يه كم عنق و بد اخلاق نيست؟؟ از لحاظ هنري قبولش دارم بازيگر مصممييه.
ولي انگار يه كم با خودش درگيري داره

64:

چشمات و آب بزنی بازم آب نمی خوره چون دهنت پایین تره بعد هم منظوره من از اول هم آینده بوده آقای ...

65:

واینکه آقای حامد بهداد با خودش درگیری نداره با اطرافیانش که شور همه چیز رو در میارن درگیری داره

66:

کاربر عزیز ، لطفا با آرامش بحث رو دنبال کنید و سعی نکنید که تنش ایجاد کنید !

ممنونم

67:

منم توو بازیگرای الان شور و هستیاقی که در بازی بهداد میبینم توو بازی کمتر کسی میبینم ولی زیاد هم خراب شدن توو نقش عواقب بیرونی خوشایندی به همراه نخواهد داشت

68:

بیوگرافی: حامد بهداد [ November 21, 2007 ] </B>
حامد بهداد
متولد 6 آبان 1352 مشهد مقدس

حامد بهداد
سمت اصلی: بازیگر

بیوگرافی:
متولد 6 آبان 1352 مشهد مقدس
برای اولین بار با ایفای نقش اصلی در فیلم « آخر بازی » (همایون اسعدیان، 1379) سینما را تجربه کرد و برای بازی در همین فیلم هم کاندید سیمرغ بلورین از نوزدهمین جشنواره فیلم فجر شد.

اما بعدها با وجود اینکه هیچگاه در شکل و شمایل نقش اول ظاهر نشد، اما توانست بازیهای در خور توجهی از خود در قالب نقش مکمل در فیلم های مختلف به جا بگذارد که از جمله می توان به فیلم های « بوتیک » (حمید نعمت الله، 1381)، « این زن حرف نمی زند « (احمد امینی، 1381)، « کافه ستاره » (سامان مقدم، 1384) و « آدم » (عبدالرضا کاهانی، 1385) اشاره کرد.

اما پررنگ ترین بازی او در قالب نقش مکمل، بازی در فیلم « روز سوم » (محمدحسین لطیفی، 1385) بود که در نقش یک افسر عرافی که در بحبوحه محاصره خرمشهر عاشق دختری خرمشهری می شود، ظاهر شد و موفق شد نظر اکثر کارشناسان و منتقدان سینمایی را به خود جلب کند و برای دومین بار پس از « آخر بازی » کاندید سیمرغ بلورین از دوره بیست و پنجم جشنواره فیلم فجر شود.

بازی حامد بهداد در « روز سوم » اوج هنرنمایی اوست.


69:

مجموعه آثار:
- آخر بازی (همایون اسعدیان، 1379)
- این زن حرف نمی زند (احمد امینی، 1381)
- بوتیک (حمید نعمت الله، 1381)
- کافه ستاره (سامان مقدم، 1384)
- عروس کوهستان (یوسف سیدمهدوی، 1384)
- باغ فردوس پنج بعدازظهر (سیامک شایقی، 1384)
- آدم (عبدالرضا کاهانی، 1385)
- روز سوم (محمدحسین لطیفی، 1385)
- تسویه حساب (تهمینه میلانی، 1386)

70:

جشنواره ها و جوایز:
- کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از نوزدهمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم « آخر بازی » - 1379
- کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از بیست و پنجمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم « روز سوم » - 1385
- کاندید تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از هشتمین جشن خانه سینما برای بازی در فیلم « بوتیک » - 1383
- کاندید تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از دهمین جشن خانه سینما برای بازی در فیلم « کافه ستاره » - 1385
- پنجمین بازیگر نقش مکمل مرد سال به انتخاب نویسندگان و منتقدان سینمایی برای بازی در فیلم « این زن حرف نمی زند » - 1382
- دومین بازیگر نقش مکمل مرد سال به انتخاب نویسندگان و منتقدان سینمایی برای بازی در فیلم « بوتیک » -

71:

<SPAN style="FONT-FAMILY: Arial"><SPAN style="FONT-SIZE: 100%"><SPAN><STRONG><FONT color=navy>فيلم سينمايي <حس پنهان>به كارگرداني مصطفي رزاق‌كريمي با توجه به طرح يك مثلث عشقي آشنا، با جزئياتي ناكارآمد و پرداختي به شدت كهنه نتوانسته اندكي تازگي به حال و هواي اين رابطه وارد كند تا امتيازي نسبت به آثار مشابه خود داشته باشد.


72:

حامد بهداد بازیگرجهانیه یا فقط ایرانی؟

73:

ايولي به داداش حامد
واقعا بازيش به ادم يه حال عجيبي ميده
يه نوع بازي ميكنه كه تكه و بي رقيب

74:

واقعا زيبا بازي مي كنه.

خيلي خيلي خيلي خيلي خيلي طبيعي!

به نظر من مي تونه تو هاليوود هم بازي كنه!
من به خودش تبريك مي گم بابت اين بازي هاي خوبش!!

راستي
مي خواد بياد گرگان.
فاميل يكي از دوستامونه.
منم مي رم ديدنش

75:

زیادی تو نقشش غرق میشه.یه جورایی فکر میکنه مارلون براندوئه!

76:

مي تونه باشه.
به نظر من هست مين الانشم.

77:

حامد بهداد یه ایراد بزرگ داره...
اونم اینه که فقط نقش آدم های اعصاب خراب رو میتونه خوب بازی کنه....هر نقشی هم که بهش بدن با اعصاب خراب بازی میکنه!!!

78:

راستی,چرا طرفداراش بیشتر آقایونن؟؟!

79:

راست میگی.

انگار خودشم روان پریشه!!(الانه که طرفداراش منو بکشن!!)حامد بهداد بازیگرجهانیه یا فقط ایرانی؟

80:

چون مردونه بازی میکنه!!!
هیچ وقت نقش یه عاشق رومانتیک رو بازی نمیکنه که دخترا رو جذب کنه!!!

81:

عجب!!
پس اون دلبریا توو اون سریال (اسمش دقیق یادم نیست) یا توو فیلم روز سوم مال کی بود؟؟!!

82:

خب رومانتیک بازی نمیکنه!!!نقش یه عاشق اعصاب خراب رو بازی میکنه همیشه!!!!
گل هم که میخواد بده با اخم میده!!!!

83:

به نظر من زیادی اداها و حرکات براندو روش تاثیر گذاشته؛یعنی خودشم همینو میخواد.به شکل حرف زدن یا فشار دادن لباش روی هم دقت کنین.
حتی این نقشهایی رو هم که بازی میکنه(عاشق عاصی _اصطلاحی بهتر از این به ذهنم نرسید_)نقشهای محبوب برانوئه.


84:

چه اشكالي داره؟
الگوش اينه.
خيلي هم الگايشاني خوبيه.
به نظر من اين نقش هايي كه بازي كرده خيلي جذابن.


85:

الگو خوبه ولی اینکه اداشو دربیاره و تمام خلاقیت خودشو از بین ببره,بده.


86:

آها
از اين لحاظ.
خب
به نظر من تو اين مود ها خيلي خوب بازي مي كنه و خيلي جذابه.
مخصوصا تو فيلم دايره ي زنگي.
راه رفتنش رو نگاه كن!
خيلي باحاله.
آواتارم مربوط به اونه

87:

کلن همینطوره من چند وقت پیش تو امور مشترکین مجیدیه دیدمش انگار با خودشم درگیر بود.............


88:

به نظر من که بازیگر خوبیه من اولین بار تو سریال سایه افتاب بود که دیدمش اگه در انتخابهاش دقت کنه میتونه موفق باشه جای پیشرفت داره ...

89:

من اولینبار یادمه توو یه تله فیلم دیدمش نزدیک به 7 سال پیش بعدش اومد...
یادمه اون موقع هم که دیدمش اونجا چشام میخ شد .حدس میزدم یکروز به اینجاها برسه

90:

ولی به نظر هنوز اول راه باید خیلی جلو بره همه چیزش خوبه فقط گاهی زیادی زیادی نقش بازی میکنه که باید بتونه کنترل کردن بازیش رو یاد بگیره وگرنه خیلی بازیگر خوبیه

91:

حامد بهداد هرچند هم بازیگر قابلی باشه بازم یه آدم مغروره که ارزش طرفداری نداره

92:

خوب اگه از نظر بازیگری به موضوع نگاه کنیم بازیگر قابلیه ولی از نظر شخصیتی زیاد آدم لارژی نیست

93:

بازم اين تاپيك شاهكار اومد بالا!

94:

من خیلی ازش خوشم میاد به نظر من خاصه!هم بازیش قشنگه هم شخصیتش باحاله یعنی یه جور خاصیه!

95:

توی بازیگرای ایرانی حامد بهداد رو سپس بهرام رادان قبولش دارم ولی هنوز جا داره تا به اوج خودش برسه

96:

خب این روزها هم با (آخرین دعوت) به خونه ها میاد هر شب 21:15 شبکه دو
بنظر بازی خوب و کار درخوری میاد

97:

آره ، تو اين سريال از شخصيت حامد بهداد خوشم مياد ، به نظر مي رسه سريال جالبي باشه!

98:

حامد بهداد جلوی دوربین بازی نمی کنه، زندگی میکنه

99:

غلط زیادی کرده که بازیگره
من نمی دونم چرا الهام حمیدی کناره این حامد نمی دونم چی بازی می کنه آخه حیف نیست

100:

الان با گذشت 3 قسمت دیدم بازم حامد داره یه جوری خودشو متفاوت نشون میده ولی اصلا این بازی به این نقش نمیاد.

من که اینجوری برداشت کردم.

یه جوریه...


101:

همون بازيگر اين فيلم شبكه 2 رو ميگين
تو رو خدا با رادان مقايسش نكنين
يييييييييي

102:

نظرم نسبت به حامد بهداد مثبت بود تا چند ثانیه قبل که پست هارو نخونده بودم و نمی دونستم که سریال بازی کرده و حالا که این موضوع رو فهمیدم حالم ازش بهم می خوره.


103:

حامد بهداد در نقش یک روحانی + 3 عکس

حامد بهداد بازیگرجهانیه یا فقط ایرانی؟

سینمای ما - فيلمبرداري «كيميا و خاك» از پروژه سي‌سالگى انقلاب اسلامى با بازي متفاوت «حامد بهداد» در نقش يك روحاني و هستاد دا‌نشگاه در وقت انقلاب اواخر امسال به پايان مي‌رسد.


خيابان‌هاي تهران، ‌آخرين لوكيشن‌هاي فيلمبرداري اين پروژه هستند.


اين پروژه به مناسبت سي‌سالگى انقلاب اسلامى با حمايت بنياد سينمايى فارابى توليد مي‌شود.


فيلم داستان پنج شخصيت مختلف هست كه قصد دارند با آخرين پرواز قبل از تعطيلى فرودگا‌ه‌ها در سال 57 شهرستان تهران را به مقصد پاريس ترك كنند.


فيلم «كيميا و خاك» داستاني اجتماعي در موضوع انقلاب اسلامي دارد.


با پايان اپيزود سوم فيلم، فيلم‌برداري اپيزود چهارم اون آغاز شده و تا 28 اسفند به پايان مي‌رسد.


شرایط اين فيلم عبارتند از:
تهيه‌كننده: عباس رافعي و بنياد سينمايي فارابي، نايشانسندگان: عباس رافعي و بهرام صحيحي، كارگردان: عباس رافعي، مدير فيلمبرداري: محمد آلادپوش، مدير صدابرداري: عباس رستگاري، طراح صحنه: اصغر نژادايماني، تدايشانن: نازنين مفخم، جلوه‌هاي ايشانژه: اصغر پورهاجريان و محسن پورهاجريان.


بازيگران: حسين يارى، پريوش نظريه، امير آقايى، آزيتا حاجيان، سياوش طهمورث، اميرمحمد زند، محسن افشانى، اصغر نژاد ايماني، فرامرز روشنايى و حامد بهداد.


داستان «كيميا وخاك» كه جزو پروژه سي‌سالگي انقلاب اسلامي هست در آبان سال 57 مي‌گذرد و در 5 اپيزود ساخته مي‌شود.

داستان اين فيلم در آبان ماه 57 مي‌گذرد، فضاي ملتهب اون دوران را به تصايشانر مي‌كشد و 5 اپيزود داستاني با 5 شخصيت دارد كه اين داستان‌ها به شيوه روايت‌هاي مدرن در هم ادغام شده‌اند.


«آزيتا حاجيان» در فيلم نقش زني را بازي مي‌كند كه همسرش زنداني سياسي هست و خودش در اطلاعات 118 كار مي‌كند.

اين شخصيت باعث ربط اپيزودها با يكديگر مي‌شود.


رافعي پيش از اين فيلم‌هاي «راز مينا»، «پروانه»، «آيه‌هاي زميني»، «راه طي‌شده»، «آفتاب بر همه يكسان مي‌تابد»، «گراناز» و «تولدي ديگر» را ساخته و «كيميا و خاك» هشتمين فيلم بلند سينمايي ايشان به‌شمار مي‌رود.






منبع : فارس

به روز شده در : يکشنبه 18 اسفند 1387 - 2:46

حامد بهداد بازیگرجهانیه یا فقط ایرانی؟ حامد بهداد بازیگرجهانیه یا فقط ایرانی؟

104:

حامد بهداد بازیگرجهانیه یا فقط ایرانی؟



فيلمبرداري «كيميا و خاك» از پروژه سي‌سالگى انقلاب اسلامى با بازي متفاوت «حامد بهداد» در نقش يك روحاني و هستاد دا‌نشگاه در وقت انقلاب اواخر امسال به پايان مي‌رسد.


خيابان‌هاي تهران، ‌آخرين لوكيشن‌هاي فيلمبرداري اين پروژه هستند.


اين پروژه به مناسبت سي‌سالگى انقلاب اسلامى با حمايت بنياد سينمايى فارابى توليد مي‌شود.


فيلم داستان پنج شخصيت مختلف هست كه قصد دارند با آخرين پرواز قبل از تعطيلى فرودگا‌ه‌ها در سال 57 شهرستان تهران را به مقصد پاريس ترك كنند.


فيلم «كيميا و خاك» داستاني اجتماعي در موضوع انقلاب اسلامي دارد.


با پايان اپيزود سوم فيلم، فيلم‌برداري اپيزود چهارم اون آغاز شده و تا 28 اسفند به پايان مي‌رسد.


شرایط اين فيلم عبارتند از:
تهيه‌كننده: عباس رافعي و بنياد سينمايي فارابي، نايشانسندگان: عباس رافعي و بهرام صحيحي، كارگردان: عباس رافعي، مدير فيلمبرداري: محمد آلادپوش، مدير صدابرداري: عباس رستگاري، طراح صحنه: اصغر نژادايماني، تدايشانن: نازنين مفخم، جلوه‌هاي ايشانژه: اصغر پورهاجريان و محسن پورهاجريان.


بازيگران: حسين يارى، پريوش نظريه، امير آقايى، آزيتا حاجيان، سياوش طهمورث، اميرمحمد زند، محسن افشانى، اصغر نژاد ايماني، فرامرز روشنايى و حامد بهداد.


داستان «كيميا وخاك» كه جزو پروژه سي‌سالگي انقلاب اسلامي هست در آبان سال 57 مي‌گذرد و در 5 اپيزود ساخته مي‌شود.

داستان اين فيلم در آبان ماه 57 مي‌گذرد، فضاي ملتهب اون دوران را به تصايشانر مي‌كشد و 5 اپيزود داستاني با 5 شخصيت دارد كه اين داستان‌ها به شيوه روايت‌هاي مدرن در هم ادغام شده‌اند.




حامد بهداد بازیگرجهانیه یا فقط ایرانی؟


حامد بهداد بازیگرجهانیه یا فقط ایرانی؟


«آزيتا حاجيان» در فيلم نقش زني را بازي مي‌كند كه همسرش زنداني سياسي هست و خودش در اطلاعات 118 كار مي‌كند.

اين شخصيت باعث ربط اپيزودها با يكديگر مي‌شود.


رافعي پيش از اين فيلم‌هاي «راز مينا»، «پروانه»، «آيه‌هاي زميني»، «راه طي‌شده»، «آفتاب بر همه يكسان مي‌تابد»، «گراناز» و «تولدي ديگر» را ساخته و «كيميا و خاك» هشتمين فيلم بلند سينمايي ايشان به‌شمار مي‌رود.




حامد بهداد بازیگرجهانیه یا فقط ایرانی؟


حامد بهداد بازیگرجهانیه یا فقط ایرانی؟


حامد بهداد بازیگرجهانیه یا فقط ایرانی؟

105:

من خیلی ازش خوشم میاد.آدم خاصیه.حتی وقتی نقشش منفیه بازم به دل میشینه و محبوبه مثه روز سوم.خیلی قشنگ بازی میکنه خب!

106:

حامد بهداد فوق العادس

همیشه هم یه حرف جدید برا فرمودن داره و نقشهاش با هم متفاوته

من نقشش تو حس پنهان و مجنون لیلی رو خیلی دوس دارم

107:

یکی از بهترین ها.

نقش اون رو از پا در نمیاره واین بر عکسه

انتخاب هاش گزینه ایه که امروزه کم تر شاهدیم

کم حاشیه هم هست


حامد بهداد بازیگرجهانیه یا فقط ایرانی؟

108:

فرمودگوی داغ شیدا شیرازی، خبرنگار سینمای ما در کن با حامد بهداد؛
کاپیتان فیلم من بودم/به زودی یک فیلم تازه با قبادی در آلمان و مراکش شروع می‌کنم/ اول مملکتم دوم مملکتم سوم مملکتم بعد بقيه جهان

حامد بهداد بازیگرجهانیه یا فقط ایرانی؟

خبرنگار سینمای ما - شیدا شیرازی - کن: حامد بهداد را با بوتيک شناختم.

در نقش فوتباليست جوان و خوش چهره اي که در دام ا عتياد گرفتار بود .

بازی زيبای حامد بهداد را انجا برای اولين بار ديدم و دانستم که بهداد روزی خواهد درخشيد.و اون روز آمد .

فیلم خوب بهمن قبادی، يکی از نقش های طلايی زندگی بهداد هست.

سپس ديدن فيلم با حامد و ديگر شرایط فيلم در مورد فيلم فرمودگو کرديم.

هرچه بيشتر با حامد حرف ميزدم، متوجه مي‌شدم که او چقدر به همه نقشهايش شبيه هست.

حامد همان جوان عاشق مجنون ليلی هست که برای این که عشق‌اش را به خودش ثابت کند، شرط سه گره مي‌بندد .

حضور در کن را هم حامد مي‌خواسته به خودش اثبات کند، که اثبات کرد.

«کسی از گربه های ايرانی خبر نداره» در کن بسيار درخشيد.

حامد بهداد تنها بازيگر حرفه اي فيلم بازی نفس‌گيری از خودش ارايه مي‌دهد که از چشم تيز بين منتقدان و کارگردانان بين المللی دور نمانده هست.

حامد که برنامه هست پروژه 60 را با بهمن قبادی در آلمان و مراکش به همراه بازيگران غير ايرانی کارکند، هموقت با نمايش فيلم، پيشنهاداتی برای بازی در فيلم های غير ايرانی دريافت کرده هست .

فرمودگو با بهداد آسان نیست.

او نکته سنج و دقیق هست و خسته از تکرار.

دوست ندارد صحبت هایی را که این چند روز کرده تکرار کند.

اما جواب‌هایم را با شور و حال و عشق می دهد.

با احساس حرف می‌زند از کارش.

عشق به هنررا در صدایش حس می‌کنی.

سینمای ما - آقای بهداد این اولین حضور شما در فستيول کن هست.

چه احساسی در اين مورد دارين؟


بهداد: هيجان زده ام نمي‌کنه.

بايد قبلا اتفاق می افتاد .

خيلی قبل تر.

من بازيگر قوی اي هستم.

بايد به سينمای بين المللی راه پيدا مي‌کردم.

عمريست دلگير از کارهايی که اتفاق نيافتاده و بايد می افتاد هستم.

اين هم يکی از همين موارد هست.


سینمای ما: يعنی برای شما این یک اتفاق بدیهی بود؟


بهداد: آره! مثلا يک تيم فوتبالی باشگاهی رو در نظر بگير.

يک بازيکنش ديده مي‌شه و به باشگاه بهتر ميره و بعد به دسته بهتر و شايد هم روزی به تيم ملی بره.

اين يک حرکت طبيعيه و من لياقتش رو دارم.

اين حرکت بايد زودتر از اينها اتفاق می افتاد.


سینمای ما: همکاری با بهمن قبادی رو چطور مي‌بینی؟


بهداد: راضی ام و خوشحال.


سینمای ما: چطور شد که کار با بهمن قبادی را انتخاب کردی؟ سينمای بهمن با فيلم هايی که تو تا حالا کار کرده بودی خيلی متفاوت هست.

آگاهانه اين نقش را انتخاب کردی؟؟


بهداد: بهمن سينمای متفاوتی دارد چون شبيه ديگران فکر نمي‌کند.

من هم آگاه بودم که کار با بهمن متفاوته اما آدم باهوشی بودم که از بين اين همه پيشنهاد کاری به بهمن جواب دادم.

دلم مي‌خواست با يک فيلم ساز بين المللی همکاری کنم .




سینمای ما: فيلم با اين که خط داستانی مستقيمی داره فضای مستندش رو حفظ کرده.

مستند داستانی کار کردن چطور بود؟ تجربه جديدی بود؟


بهداد: نه من قبلا هم مستند داستانی کار کرده بودم.

ولی در فيلم قبادی همه چيز واقعی بود.

همه آدم‌ها، لوکيشن ها، همه و همه چيز واقعی بود.

من تنها بازيگر حرفه اي بودم، من هم بايد بازی مي‌کردم و هم بايد بازی نمی کردم تا فضای مستند گونه فيلم حفظ بشه.




سینمای ما: دقيقا.

و همين موضوع هم به نظر من وجه تمايز اين نقش از نقش های ديگه‌ته.

در اين نقش البته بسيار با انرژی ظاهر شدی اما بازی نکردی .

حتی صحنه های داد و بيدادت هم " over act" نيست و طبيعی جلوه مي‌کنه.

قبادی کمکت کرد که به اين اجرا برسی؟


بهداد: ببين کارگردان پشت دوربين هست.

مثل مربی تيم فوتبال که کنار زمين ايستاده.

هرچقدر هم که خوب باشه اما نمی تونه گل بزنه، پس چی کار ميکنه؟ بهترين بازيکنش را به عنوان کاپيتان انتخاب مي‌کنه تا بازی رو هدايت کنه.

کار ما هم به همين صورت بود.

همه نابازيگر و غير حرفه اي بودن.

بهمن من رو مثل کاپيتان فوتبال به جلوی دوربين فرستاد تا نابازيگر ها و خودم رو هدايت کنم.

ببين اين خيلی سخته که تو هم بازی نکنی که فضای مستند گونه فيلم حفظ شه و هم بازی بکنی تا بازيگرای ديگر فيلم را هدايت کنی.




س: حامد فيلم رو در هفده روز گرفتين.

چطور اين قدر سريع؟


ب: بهمن ميخواست که بکر بودن موضوع حفظ بشه.

يعنی به " فيلم بازی" کردن عادت نکنيم تا فضای مستند فيلم رو از دست نديم.

برای رسیدن به این هدف بايد خيلی فشرده و سريع فيلم مي‌گرفتيم.




س: با بهمن باز هم همکاری می‌کنی؟


ب: آره.

الان درگير پروژه 60 ثانيه هستيم.

که قراره در آلمان و مراکش فيلم برداری شه.


س: حامد جان بيشتر از پنجاه کشور جهان فيلم را برای پخش خريدن.

فيلم در دنيا به نمايش در خواهد اومد.

چقدر برات مهم هست که فيلم در ايران هم به نمايش دربیاد؟!


ب: اول مملکتم
دوم مملکتم
سوم مملکتم
بعد بقيه جهان.





منبع : سینمای ما

به روز شده در : پنجشنبه 31 ارديبهشت 1388 - 17:24

109:

حامد بهداد بازي فوق العاده و سبك خاص خودشون در ارتباط
بربرنامه كردن با تماشاچي داره
فكر كنم دينشم بهايي باشه
كارش درسته
موفق باشه

110:

حامد با بهرام خيلي تفاوتها دارن
و اگه دقت كنين نميشه هر دايشان اونا رو تايشان يه نقش جا داد
مثلا يه نقش رو به هردوشون معرفي كني
از لحاظ قيافه و سبك و حال بازيگريشون خيلي باهم
تفاوت دارن و اين قشنگه

111:

بازیگری خوش چهره، و حرفه ای!
به نظر من بازیش توی فیلم " کسی از گربه های ایرانی خبر نداره؟ " حرف نداشت ..


112:

کاملا موافقم
از عهده ی نقش های این مدلی خیلی خوب برمیاد....


بازیشو دوست دارم....

و فکر کنم اگر موقعیتش جور بشه بازیگر جهانی مطرحی میشه....


113:

عاشقشم همیشه یه غم دیوونه نماينده ایی تو چشماشه آدم فسرده ای در کل

114:

حامد بهداد: در «هفت دقيقه تا پاييز» نقش من را فرياد ‌زد
پايگاه خبري فارس: حامد بهداد فرمود: در «هفت دقيقه تا پاييز» من و «عليرضا اميني» با فرمود‌و گو كار را جلو برديم و سرصحنه ايده‌هاي خلاقانه به من كمك كرد.

نقش من را فرياد مي‌زد.

او به من مي‌فرمود: من را بازي كن و اين طور خاص بازي كن.


حامد بهداد بازیگرجهانیه یا فقط ایرانی؟

شامگاه يكشنبه نشست نقد و بررسي فيلم «هفت دقيقه تا پاييز» با حضور «سيد جمال ساداتيان» (تهيه كننده)، «عليرضا اميني» (كارگردان)، «حامد بهداد» (بازيگران)، «شاهرخ بحرالعلومي» (منتقد) و «محمد هاشمي» (مجري) كه توسط باشگاه فيلم شهرستان تهران در فرهنگسراي ارسباران انجام شد.


بنابراين گزارش، در ابتدا مجري از «سيد جمال ساداتيان» در مورد انگيزه خود از ساخت فيلم «هفت دقيقه تا پاييز» و هستفاده از «عليرضا اميني» سوال كرد كه ايشان در پاسخ، فراخوان نمود: من دو تجربه خوب با «اصغر فرهادي» دارم به نام‌هاي «دايره زنگي» و «چهارشنبه سوري»؛ خوشبختانه اين دو كار مورد توجه صاحبنظران برنامه گرفت و هستقبال خوبي هم از سايشان امت مواجه شد.


ايشان در ادامه اضافه کرد: اين كار تلخ بود و من دوست داشتم تنوعي در كارهايم ايجاد كنم.

از سايشاني ديگر «عليرضا اميني» را سال‌ها هست كه مي‌شناسم، او مديوم سينما را خوب مي‌شناسد اما ساير آثار قبلي‌اش رايشانكرد گيشه‌اي نداشته هست.

حالا كه فيلم ساخته شده اكثرا نظرها درباره اون مثبت هست و خوشحالم كه توانسته‌ايم با اين فيلم ذائقه‌ها را عوض كنيم.


تهيه‌كننده «به رنگ ارغوان» در ادامه اضافه کرد: در جشنواره اخير وقتي فيلم پخش شد دو ساعت بعد در اكثر سايت‌ها و پايگاه خبري‌ها خبري آمد كه اين فيلم اشك منتقدان را درآورد.

از سايشاني هيأت داوران سه سيمرغ به اين فيلم اهدا كرد و در نظرسنجي امتي هم فيلم جايگاه خوبي كسب كرد.

«عليرضا اميني» با ساخت اين فيلم راه برگشت ندارد و بايد در آينده فيلم‌هايي بسازد كه مورد هستقبال گسترده‌تري از سايشان امت برنامه گيرد.


به نقل فارس، در ادامه مجري از «حامد بهداد» در مورد همكاري با اين فيلم پرسيد كه ايشان در پاسخ، فرمود: در آغاز فيلمنامه «هفت دقيقه تا پاييز» چهار صفحه بود.

ما در اين فيلم با هم زندگي كرديم و رايشان جزئيات بسيار ريز، ساعت‌ها بحث مي‌كرديم و نتيجه كار را شما ديديد.


ايشان در ادامه اضافه کرد: به نظر من هر چه نقش كلان‌تر باشد، كار بازيگر سخت‌تر هست.

اما ما كار را با مشاوره و بحث جلو برديم و مهم‌تر از همه اينكه ما به هم اطمينان كامل داشتيم.


در ادامه اين نشست مجري از «شاهرخ بحرالعلومي» در مورد كارنامه «عليرضا اميني» سوال كرد كه ايشان در پاسخ، فراخوان نمود: اين كارگردان جوان فيلمسازي خود را با انديشه آغاز كرد و با تفكر خاصي وارد حرفه كارگرداني شد.

او بلكه با خلاقيت خود دكوپاژ مي‌كند و بر محور داستان فيلم خود اشراف كامل دارد.

او به خصوص در «هفت دقيقه تا پاييز» از بازيگران ممتازي هستفاده كرده كه همه در اين فيلم عالي كار كردند.


ايشان در ادامه اضافه کرد: من جرأت «عليرضا اميني» را ندارم چرا كه او با سناريايشان كامل وارد كار نمي‌شود.


به نقل فارس، در ادامه مجري از «عليرضا اميني» در مورد هم‌كاري با «محسن تنابنده» سؤال كرد كه ايشان در پاسخ، خاطرنشان كرد: من و «محسن تنابنده» با هم سه كار مشترك داشتيم؛ «دانه‌هاي ريز برف»، «استشهادي براي خدا» و «هفت دقيقه تا پاييز».

شايد حس دوستي طولاني مدت كه ميان ما هست كه باعث شده تا تفكرات‌مان به هم نزديك باشد و اينكه چه دغدغه‌اي داريم، بايد بگايشانم ما بيشتر رايشان حس هم كار داريم.


ايشان فرمود: طرح اين فيلمنامه مربوط به دو سال گذشته هست و «سيد جمال ساداتيان» لطف كرد و از ما حمايت كرد و نهايتا به اين نتيجه رسيدم كه از بازيگران چهره هستفاده كنيم.


در ادامه «سادتيان» در جواب به همين سوال فرمود: معمولا هر فيلمسازي وقتي شروع به كار مي‌كند، «هديه تهراني» را مدنظر دارد اما او چهار سال بود كه كاري انجام نداده بود.

او وقتي فيلمنامه را خواند از خميرمايه كار خوشش آمد و پذيرفت در اين فيلم بازي كند.

از طرفي بازي در اين فيلم براي او و ساير بازيگران ريسك بزرگي بود كه با ايجاد اعتماد بين طرفين و برآيند كار خوب درآمده هست.


در ادامه اين نشست «شاهرخ بحرالعلومي» در مورد بازي «حامد بهداد» در فيلم «هفت دقيقه تا پاييز»، فرمود: او براي اين نوع نقش‌ها ساخته شده و سرش درد مي‌كند براي اين نوع بازي‌ها.

براي «حامد بهداد» بزرگي و كوچكي نقش خيلي اهميت ندارد بلكه انرژي كه براي كار صرف مي‌كند خيلي مهم هست.

او به نقش جان مي‌دهد و با خود سر صحنه انرژي مي‌آورد.


به نقل فارس در ادامه مجري از «حامد بهداد» در مورد اينكه چه روشي را براي اين فيلم اتخاذ كرده پرسيد كه ايشان در پاسخ، فراخوان نمود: من و «عليرضا اميني» هم سن هستيم.

هر دو تئاتر خوانده‌ايم.

او عكاس فوق‌العاده‌اي هست و همان طور كه مي‌دانيم سينما و عكاسي خيلي با هم مرتبط‌اند.


ايشان در ادامه اضافه کرد: ما با فرمود‌و گو كار را جلو برديم و سرصحنه ايده‌هاي خلاقانه كمك كرد كه امروزه با ديدن فيلم حس خوبي داشته باشيم.

نقش من را فرياد مي‌زد.

او به من مي‌فرمود: من را بازي كن و اين طور خاص بازي كن.


بهداد تصريح كرد: رنگ، فرم و ميزانسن و ...

در جزئيات به دست آمد.

بازي كردن جلايشان «هديه تهراني» براي من خيلي جذاب بود و من دائم در طول كار خود را بالانس مي‌كردم.


در ادامه مجري از «عليرضا اميني» در مورد دو پارگي قصه سوال كرد كه ايشان در پاسخ، فرمود: نقطه عطف داستان همين دوپارگي در قصه هست.

داستان با تصادف رنگ و بايشان ديگري مي‌گيرد.


ايشان در ادامه اضافه کرد: در طرح اوليه اين اتفاقات تلخ در اپيزود جداگانه طراحي شده بود كه «عليرضا نادري» وقتي به ما اضافه شد، اكثر اتفاقات تلخ در اپيزود اول شكل گرفت.


در ادامه يكي از حضار از «عليرضا اميني» در مورد آشفتگي حاكم بر طول كار سوال كرد كه ايشان در پاسخ، خاطرنشان كرد: اين طور نيست.

ما فيلمنامه كاملي نداشتيم اما كار را سكانس به سكانس جلو مي‌برديم.

براي ما مهم اين بود كه حس دربيايد تا اينكه پلان شيك داشته باشيم يا اكسان‌گذاري درستي اجرا کنيم.

دليل بعدي اين كه فيلم در حالت رئال پيش مي‌رود و رايشان چيدمان ميزانسن هم اين اتفاق افتاد و در دل مباحثات بود كه اين فيلم بيرون آمد.


به نقل فارس، در ادامه يكي از حضار از «عليرضا اميني» در مورد تحت تاثير بودن اين فيلم با «اصغر فرهادي» و «درباره الي...» سوال كرد كه ايشان در پاسخ، فرمود: اولا «اصغر فرهادي» يكي از رفيق‌هاي صميمي من هست .

او در دانشگاه هستاد من بوده و اگر تحت تاثير او باشم، افتخار مي‌كنم اما اين فيلم اصلا شبيه به «درباره الي...» نيست.

چرا كه اين فيلم 6 ماه قبل از «درباره الي...» مجوز ساخت گرفته هست.


ايشان در ادامه خاطرنشان كرد: ما هر دو تئاتر خوانده‌ايم.

در فيلم «درباره الي...» صدر صد پلان‌ها از دوربين رايشان دست هستفاده شده اما در اين فيلم از 100 سكانس ما 6 سكانس دوربين رايشان دست داريم.

قبول دارم شايد در ساختار، اين دو فيلم شبيه يك ديگر باشند و ما با هستفاده از تصادف در تماشاگر ايجاد هيجان مي‌كنيم اما «درباره الي...» همه در مورد يك نفر حرف مي‌زند كه مرده هست اما در اين فيلم درباره دختر مرده اصلا حرفي به ميان نمي‌آيد.

پس اين دو فيلم شبيه يكديگر نيستند.


در ادامه اين نشست، يكي از حضار از «حامد بهداد» در مود بازي در مقابل «خاطره اسدي» سوال كرد كه ايشان در پاسخ، فرمود: خوشبختانه من در طول فعاليت، بهترين پارتنرها را داشتم.

بازيگراني مثل باران كوثري، ترانه عليدوستي، خاطره اسدي و ...

من توپ را در زمين حريف مي‌اندازم تا خشك نشوم و پاسكاري حسي صورت گيرد و در اين فيلم هم «خاطره اسدي» فوق‌العاده كار كرد.


در ادامه اين نشست «ساداتيان» فرمود: واقعيت اين هست كه سينما دوران بدي را سپري مي‌كند.

من در واقعياتي سخت فيلم «به رنگ ارغوان» را كار كردم و 5 سال اين فيلم توقيف ماند و حالا كه اكرانش به پايان رسيده مي‌بينيم كه در شهري بزرگي مانند شهرستان تهران تنها 150 هزار نفر به ديدن اين فيلم رفته‌اند و انتظارات‌ ما خيلي بيشتر بود.

در شهرستان تهران فيلم 500 ميليون تومان فروخت و در شهرستان‌ها هم 200 ميليون تومان.

در صورتي كه طنزهاي سخيف نسبت به اين فيلم فروش بالاتري داشتند.


ايشان فراخوان نمود: «هفت دقيقه تا پاييز» در گروه آفريقا اكران مي‌شود و سر گروه هست اما ممكن هست سينما آفريقا براي بازسازي جشنواره تعطيل شود و ما سينما آفريقا را از دست بدهيم.

به هر حال من دوست دارم اين فيلم در اكران ديده شود تا براي ادامه فعاليت در سينما انرژي صد چندان بگيرم.


به نقل فارس اين نشست با هستقبال خوبي از سايشان مخاطبان رو به رو شد و از حضار در سالن مي‌توان به: آهو خردمند، اردشير رستمي، سيدرضا صائمي، پژمان جمشيدي، محمد سلوكي، مهدي ماهاني، اميرحسين رستمي، روزبه نعمت الهي و ...

اشاره كرد.


اين مراسم راس ساعت 22 با اهدا لوح تقدير به مدعايشانن به اتمام رسيد.


115:

تصویر تازه بازیگر؛
بهداد؛ نگین بازیگری دهه 80 سینمای ایران

حامد بهداد بازیگرجهانیه یا فقط ایرانی؟

حامد بهداد در فیلم سینمایی "لطفا مزاحم نشوید" سیمایی تازه از خود و تصویری تاثیرگذار از توانایی‌هایش ارائه داده هست.حامد بهداد در این سال‌ها تنها یکی از مهمترین بازیگران سینمای ایران نبوده، موضع‌گیری‌های تند و تیز و غیرمتعارف و رفتارهای گاه غریبش از او سیمایی ساخته که برای عده‌ای محبوب هست و برای گروهی دیگر آزاردهنده.

در جامعه‌ای که فروتنی و تواضع امتیاز هست اعتماد به نفس بیش از اندازه حامد بهداد سرمنشاء ماجراها و حاشیه‌های بسیار بوده هست.

اما بهداد فارغ از این موضع‌گیری‌ها همچنان بر مداری می‌چرخد که خود می‌خواهد، از سویی به دلبستگی‌هایش در حوزه موسیقی و عکاسی می‌پردازد و از طرفی در فیلم‌هایی بازی می‌کند که گاه ارتباط مستقیم با هم ندارند، چگونه می‌توان توجیه کرد بازیگر "نیمه پنهان"یا "تسویه حساب" در "محاکمه در خیابان" بازی کند یا سر از "کسی از گربه‌های ایرانی خبر نداره" در بیاورد؟ نبوغ انکار ناپذیر او در بازیگری هست که با وجود اخلاق غریبش این اعتماد را در کارگردان‌هایی مثل عباس کیارستمی و مسعود کیمیایی به وجود می‌آورد که تجربه همکاری با بهداد را از دست ندهند.

حامد بهداد مثل هر بازیگر باهوشی نیاز به همراهی و همفکری کارگردانی درجه یک دارد، وقتی که تصمیم می‌گیرد تجربه‌گرایی را از سر بگذراند نتیجه این می‌شود که نام و اعتبارش را در فیلم‌هایی هزینه می‌کند که نه تنها به کارنامه حرفه‌ای اش نکته‌ای اضافه می‌نمايند بلکه توانایی‌هایش را هم نشان نمی‌دهند.

بهداد که از بازیگری لذت می‌برد هنوز اون قدر سخت‌گیر نشده که لذت تجربه نقش‌ کوتاه را به بازی در نقش‌ اول واگذار کند اما باید حد و مرزی برای این تجربه کردن قائل باشد.

این روزها می‌توان بازی متفاوت حامد بهداد را در اپیزودی از فیلم سینمایی "لطفا مزاحم نشوید" به کارگردانی محسن عبدالوهاب دید، بازی در فضایی واقع‌گرا و مستندگون باعث شده اونچه از بازی بهداد در ذهن داریم کنار بگذاریم و شاهد این باشیم که او چه خوب در دل فضای واقع‌گرای فیلم جای گرفته هست.

او که متهم می‌شود به اغراق در بازی، در این نقش کوتاه موقعيت داشته تا در قالب مردی جوان و شکست خورده ظاهر شود.

مردی که تکه‌ای از پازلی هست که تصویر کلی شهر شهرستان تهران و ساکنانش را مقابل دیدگان مخاطب ترسیم می‌کند.

حامد بهداد که معمولا تصویری از عصیان و ناآرامی را در بازی‌هایش متبلور کرده این بار بازی در سکوت را به خوبی نشانمان می‌دهد.

حرکات، نوع دیالوگ‌گویی، حتی فیزیک و گریم بهداد در این فیلم متناسب با سیمای تازه‌ای هست که کارگردان از این بازیگر ارائه می‌دهد، بهداد با هوشمندی رفتارهای آشنای خود را حذف و به قالب شخصیت نزدیک می‌شود.

یکی از امتیازهای بازی بهداد در این فیلم هستفاده درست از میمیک هست.

رنج و هستیصال مرد را نه فقط در موقعیت سختی که در اون گرفتار شده که در چهره و چشمهای بهداد می‌توان دید.

بازیگری که در فیلم‌های "روز سوم"، "کسی از گربه‌های ایرانی خبر نداره"، "هفت دقیقه تا پائیز" و نمونه‌هایی از این دست نشان داده که رمز و راز برون‌گرایی در بازی را خوب می‌داند و در "لطفا مزاحم نشوید" مانند "هر شب تنهایی" با حذف نشانه‌های بیرونی تبحرش در بازی درون‌گرا را نشان می‌دهد.

حامد بهداد را می‌توان مهمترین بازیگر دهه 80 سینمای ایران دانست.

بازیگری که ویژگی‌های ظاهری ستاره‌های این سینما را ندارد اما با ممارست در حرفه‌اش به محبوبیت رسیده هست.

بازیگری که با وجود اخلاق متفاوت و تعلق نداشتن به گروه و باند خاص هوادار دارد، توانایی‌اش را به کارگردان‌های این سینما ثابت کرده و تعداد قابل توجهی نقش ماندگار از خود به یادگار گذاشته هست.

کدام بازیگر جوان به اندازه بهداد نقش خاطره‌انگیز در کارنامه دارد؟ کدام بازیگر به اندازه او در جشنواره فیلم فجر بی‌مهری دیده اما از سوی تماشاگران و منتقدان دیده و تحسین شده هست.

دهه 80 دوران افول ستاره‌های چشم روشنی هست که می‌خواستند گیشه‌ها را تصاحب نمايند، ستاره‌هایی که با وجود ادعاهایشان یا از سینما و بازیگری فاصله گرفته‌اند، یا درگیر پروژه‌هایی شده‌اند که فقط برای فروش ساخته شده‌اند.

حامد بهداد در کمتر از یک دهه تعدادی از بهترین تجربه‌های بازیگری سینمای ایران را به نام خود ثبت کرده و این برای یک بازیگر امتیاز بزرگی هست.





منبع : مهر

به روز شده در : سه‌شنبه 4 آبان 1389 - 14:4

116:

بازي هاش رو خيلي دوست دارم.

تو دوره زمونه اي كه سينماي ما شده پاتوق مو قشنگ ها امثال حامد بهداد و بهرام رادان جاي شكر دارن.
اما از لحاظ جهاني بايد تو فيلم هاي خارجي و با كارگرداني بزرگ بازي كنه تا هنر واقعيش معلوم شه

117:

بهرام رادان دقیقا از همون مو قشنگهایی هست که میگی

اخه اینم شد بازیگر



ولی حامد بهداد خدایی خوبه

بازیشو می پسندم

اصلا فیزیکش باحاله

118:

بازیگر جهانیه ،به همراه شهاب حسینی و بهرام رادان از بازیگرهای محبوب منه

119:

رادان از اونهايي كه هم face خوبي داره .

هم بازي خوب.


در هر صورت نظر شما هم محترمه

120:

رادان اون اوایل بازیش خوف نبود ولی هر چه گذشت بازیش پخته تر شد الان که خیلی بازیش طبیعی وبدون اغراقه ،fantastic

121:

به نظر من که فوق العاده هست.

122:

قابلیتشو داره الانم اداشو درمیاره منتها تا اونموقع خیلی راه داره

123:

به نظر من حامد بهداد یه تیک های شخصیتی تو زندگی واقعی داره که اونو از جهانی شدن دور میکنه اکثر فیلمایی هم که بازی کرده بجز یک مورد حالت عصبی خودش رو بروز داده.
ولی من به شخصه وقتی که فیلم بوتیک رو دیدم از بازیش خیلی خوشم اومد

124:

مگر نماینده اخلاق جامعه اید؟ مگر سینمای ایران به شما نمایندگی داده هست؟چه کرده اید؟ چه کسی به شما این اجازه را داده که در قالب اظهار نظر به تخریب دیگران بپردازید ؟ مگر شما یک هنرپیشه بیشتر هستید؟ حامد بهداد، بازیگری که انگار حرفهای فریبرز عرب نیا و انتقادات تند او نسبت به وضعیت فرهنگی و هنری کشور به مذاقش خوش نیامده نامه ای را خطاب به این بازیگر منتشر کرده که در ادامه به نقل از سایت کافه سینما خواهید خواند.

شنیده ام در برنامه ی هفت در جهت تغییر مسیر فرهنگی سینمای جهان، یک مشت افاضات ایراد کرده اید و پای از گلیم ادب فراتر نهاده، به قصد اهانت، تلویحا مرا بازیگری مجنون و بدور از اصول اخلاق حرفه ای که به فکر سرنوشت امت نیست، خوانده اید.

گویا نامی هم از مارلون براندو برده بودید.

از صنعت ایهام هستفاده کردید یا دغدغه ی ادب داشتید؛نمی دانم.اما شما که با بدعنقی و تفرعن پوک، فضای کاری را عصبی و زشت می کنید، دم از اخلاق حرفه ای نزنید! فضای فرهنگی به شدت با سانسور مواجه هست.

متولی رسانه نمی داند به جای موقعيت دادن به لودگی فکری ،باید فضایی برای تنفس فکری تدارک ببیند وگرنه تلویزیون جای عقده گشایی شخصی نیست که اجازه ی اهانت به دیگران را به امثال شما بدهد.

اینها، همه از عدم تمرین صحیح آزادی بیان هست.اما شما هم گویا گرفتار توهم سختی شده اید.

اینکه امت به تماشای سریال مختار می نشینند ،ربطی به توانایی محدود شما در بازیگری و ایفای نقش مختار ندارد.

کرور کرور پول نفت از بیت المال هزینه ی ساخت سریال های تلوزیونی می شود تا امت با تماشای اعتقاداتشان به وجد بیایند.

شاید هر بازیگر دیگری هم جای شما بود از اینهمه مواجهه با لبخند عمومی دچار توهم می شد.

والا شما قبل از مختار کجا بودید و سپس اون کجا هستید؟ شکلات داغ؟! مدهوش اون یال و کوپال و اسب و درشکه ی آراسته به صنعت گریم و طراحی نشوید.

غره به دوبله ی سریال در چند کشور عربی نیز نباشید و وهم جهانی ورتان ندارد.

شما خیلی کمتر از اون هستید که بخواهید از موضع یک مدعی العموم درباره سرنوشت امت اظهار نگرانی کنید.

مگر شما متولی امور فرهنگی هستید؟ مگر نماینده اخلاق جامعه اید؟ مگر سینمای ایران به شما نمایندگی داده هست؟چه کرده اید؟ چه کسی به شما این اجازه را داده که در قالب اظهار نظر به تخریب دیگران بپردازید ؟ مگر شما یک هنرپیشه بیشتر هستید؟ اونهم با مدرکی دون و سوادی نازل در حوزه ی بازیگری و مطالعاتی مقدماتی و عمومی در حد کارلوس کاستاندا و دون خوان.

نکند توهم فرهنگی بودن و روشن بینی دارید؟! پس تکلیف فلاسفه و جامعه شناسان و انسان شناسان و زبان شناسان و محققان چه می شود؟ کسانی که سینمای ایران و جهان را به صورتی جدی دنبال می نمايند ،هیچ جایگاهی برای امثال من و شما قائل نیستند و اگر من درباره ی براندو زیاد می گویم ، به دلیل اونست که الگوی صحیح بازیگری را معرفی کرده باشم تا دانشجویان و علاقمندان بازیگری به واسطه هنرپیشه ای چون شما در جزیره ای کوچک محدود و گرفتار نشوند.

اتفاقا بر این عقیده ام که نقطه ضعف سریال مختار شیوه ی بازی شخص خود شماست.

از این رو دستمزدی که به شما پرداخت شده از سرتان هم زیاد هست و به گمانم اون مبلغ، حق بازیگرانی مثل فرهاد اصلانی و اکبر زنجانپور بوده هست.

از طرفی اون چنان دم از اخلاق حرفه ای می زنید که انگار همین دیروز از هالیوود به شهرستان تهران آمده اید.

یادم نمی رود روزی را که سر صحنه ی "پرتقال خونی" به خاطر اینکه سیروس الوند پیشنهاد متفاوتی داشت و به مذاقتان خوش نمی آمد، بر سرش نعره می کشیدید و بی ادبانه در حضور امت وشرایط او را "تو" تو" می خواندید و احترام عدد سنش را نگاه نمی داشتید و با عربده کشی "منم" "منم" می زدید که " هرچه من می گویم." از شرایط پروژه ی مختار شنیدم به خاطر اخلاق خوشتان، سه روز به جایتان "بدل" گذاشته و شما را سر صحنه نخواسته و بی شما به فیلمبرداری ادامه داده بودند.

در منزل خانم علیزاده، سام درخشانی به شما اظهار لطف کرد و فرمود که از بچگی شما را دوست داشته ،اما شما با نهایت بی رحمی وقساوت در جواب فرمودید: "شما هنوز هم بچه اید!" درجمع دیگری از دوستان به رامبد جوان اهانت کردید و او با فروتنی شما را پیشکسوت خود خواند.

سر صحنه ی فیلم جرم احترام آقای کیمیایی را نگاه نداشتید و در حضور جمع به من که بازیگر اون فیلم و آماده ی برداشت پلان بودم، متلک فرمودید،طوری که تمرکزم بهم ریخت و دیالوگهایم را فراموش کردم.

شما اخلاق حرفه ای دارید؟ حیف اونهمه زحمت که اقای کیمیایی برای شما کشید.

وگرنه شما قبل از ایشان هنرور فیلم مسافران بودید.

شما یک روز کاری پروژه ی سینمایی "جرم" را از فرط تنگ نظری به گند کشیدید ،چرا که از توفیق دیگران رنج می برید.

سرصحنه ی "مختار" کسوت آقای زنجانپور را ندید گرفته و ایشان را که اونطرفتر ایستاده بوده، صدا زده و فرموده اید " آقای زنجانپور یک دقیقه بیایید کارتان دارم" ...خاطر ایشان که صدها شاگرد تحویل جامعه ی هنری این مملکت داده، به شدت از شما مکدر هست.

حرمت رسانه را نگه دارید ، سینما یا تلویزیون مقدس هست شما نباید از اون به عنوان وسیله ای در جهت خودکامگی و جاه طلبی خودتان هستفاده کنید.

سیروس الوند بر این عقیده هست که عاطفه در فریبرز عرب نیا تعطیل هست.

فرموده اید که فلانی مجنون هست،من افتخار می کنم که بازیگری مجنون هستم ،چون اصل جنون هست و عشق هست، نه اون مشخصات من درآوردی که برای بازیگر کامل شدن در برنامه ی هفت بر شمردید؛ از جمله "قدرت و اراده "، "پایمردی و شجاعت" و "اونکه در فضای تنگ نگنجد "وغیره .اینها که مشخصات "خلیل عقاب" هست! اتفاقا بدانید که بازیگری اگر به هنر می رسد،محصول پردازش درونی ضعف ها و ترس ها و اضطراب هاست.

آقای متوسط! نزاکت داشته باشید و عقیده ی خود را در قالب ادب بیان کنید و دیگر به خاطر یک حرف پیش پا افتاده از مارلون براندو درباره ی انعکاس نور مهتاب روی برکه ی منزلش، از خود بی خود نشوید.

اگر دمل پشت گردن ندارید، سر بالا آورید و به خود ماه بنگرید یا اگر شوق عارفانه دارید کمی تذکره الاولیاء بخوانید.گرچه از اونجا که شما را خوب میشناسم بر این نظرم که درون و بیرونتان یکی نیست.

شما بهتر هست نگران سرنوشت خودتان و فرزندتان باشید.


125:

چه خبره
مشكل ما اينه كه مي خوايم همه كاملا بي عيب باشند در غير اينصورت اون رو به لجن مي كشيم
من از هر دوتاشون خوشم مياد ولي حرفاشون رو حال نكردم مخصوصا عقده گشايي هاي بهداد

126:

با اینکه از رجوع عرب نیا به مقامات بالا! خوشم نیومد، ولی بهداد هم کلا زیادی جو گیره

127:

من برنامه رو دیدم
اصلا اسمی از حامد بهداد نبرده بود
از کسی مستقیما" اسم نبرد که انتقاد کنه

128:

درسته،ولی بهش طعنه زده بود

129:

جواب پیشنهادی: پس اگه من شما رو بی جنبه خطاب می کنم باید به بچگی من ببخشید

130:

به قول یکی عرب نیا تو جو مختار مونده فکر کرده رهبره

131:

البته بستگی داره چطوری خطابش کرده باشه مثل اگه باخنده باشه میشه به عنوان شوخی هم قلمداد کردش هرچند که اینها فقط توجیه اما اگه یادتون باشه اون کلیپ جنجالی حامدبهداد رااگه یادتون باشه میشد حدس زدیه کاسه ای زیرنیم کاسه باشه که بعد ازمدتی قضیه مشخص شد چیه واون هم کارکردن حامدبهداد به عنوان خبرنگار برنامه 7بود.الان هم باید صبرکردببینیم میخواند چه بهره برداری ازاین دوابنمايند چون صداوسیمای میلی و برادران مخابرات بدشون نمیاد این برنامه 7 ولوبه صورت جنجالی پرطرفداربشه حتی به قیمت خراب کردن چندتاشخصیت

132:

حامد بهداد واسه اومدن به برنامه شب عید 40 میلیون گرفته بود از برادران عرزشی

133:

این سبک پاراگراف بندی و سطربندی و ادیت برادر مولتی اکانت ما رو کشت.

بابا چندتا اینتر بین پاراگرافها چندان وقتی نمیبره.



ظاهرا اینکه وقت اختصاصی به عرب نیا داده بودند که حرفهاش رو بزنه با پخش ویژه در شبکه یک، زیاد به مذاق حضرت بهداد خوش نیومده.

در ضمن مطالعه در حد دون خوان و کاستاندا مقدماتیه؟ اصولا دانش اینها رده بندی شدنی نیست اینها مفاهیم ریشه ای رو عرضه کردند که مختص خودشون بود و ممکنه بعضی ها هم بخوبی ازین مفاهیم هستفاده نمايند.



شاید بعضی انتقاداتش بجا باشه اما کلا بهداد جوگیر هست و نمیشه چندان جدیش گرفت.

ایشون خودش سردمدار تکبر و خود بزرگ بینی کاذب هست و بهتره اول خودش رو اصلاح کنه و بعد به دیگران درس فروتنی بده.


134:

بادرود بر برادررایان نجات دهنده بشریت البته توفیلما اگه دقت کرده باشید یه چندباری من متن راادیت کردم فکرمیکنم مشکل فنی از سایت اونیمونایرزیه که ازش برای ورودبه سایت هستفاده میکنم والا خودمتن ازهمون اول خط فاصله داشت علاوه برچندباری که تلاش کردم خط فاصله بذارم .درمورد اکانتهاهم باید بگم یه انقلابی توکامپیوترمن علاوه براسبترشدن سایت اینجا به وقوع پیوسته که مجبورم برای اینکه بتونم درصورت ازکارافتادن اسبترشکنم بتونم بدون هستفاده ازاسبترشکن واردسایت بشم اون یکی اکانتم رافعال نگه دارم تاحالا هم بااون اکانتم چیزی هم ننوشتم فقط جواب هوادارامودادم دلیل اینکه این خبررااینجاگذاشتم هم این بوده که امت ببینند دوتاآدم که کل یوم اندازه من طرفداروهوادارندارند چه رفتاری باهم مینمايندوای به حال روزی که به اندازه من طرفدار پیدانمايند --------------------------------------------------------------- پ.

ن : سایت هم قبل از عیدامسال آزادمیشه

135:

بهداد واسه مشهور شدن هر کاری میکنه

فکر کن موقعی که واسه فیلم "کسی از گربه های ایرانی ..." رفته بود کن فرموده بود حقم بوده زودتر بیام

136:

البته فریبرعرب نیاهم رقیب زیاد پیداکرده توتیپ شخصیتیش یه فردی مثل کامبیزدیرباز هم هست .امابااین وجود بافرموده طوسی درمورد بهداد موافقم .به قول یکی ازبچه ها تیک عصبی داره وکاردستش میده همین تیک .


137:

کامبیز دیرباز که بابا بازیگر نیست خودش رو بازی میکنه

تا حالا دیدی یه نقش متفاوت بازی کنه ، مهندس باشه یا ولگرد همون شخصیت لات رو داره تازه سیبیلاش رو هم کلا نمیزنه

کلا بدم میاد ارزش اصلا در حد این دو تا بالایی نیست

138:

من بیشتر ژانری که بازی میکنه منظورمه .مگه فریبرز ژانرهاش توهمین حدوحدودنبوده .این دوره زمونه کسی دنبال بازیگرهای خیلی توپ نیست .وقتی احمد پورمخبر میشه سوپراستار سینمای ایران (اگرمجموع حقوقی که به خاطر این تیکه فیلمایی که بازی میکنه راحساب کنیدوباسوپراستارایران مقایسه کنید میبینی زیادتوفیری نمیکنه ) توقع داری بین هنربازیگری کامبیزوفریبرز ارزشی قایل باشند؟شانس آوردیم حلیمه سعیدی تاحالا جای الناز شاکردوست رانگرفته

139:

بابا عرب نیا تومنی صد نار با این توفیر داره باز صدا داره همش یه نقش نیست

این یارو کلا یه لات سر کوچه هست که یه بار میشه مهندس یه بار آدم ربا و یه بار شهید جنگی

الناز شاکر دوست هم که بدشانسی آوردیم حلیمه نیومد چیه آخه اینم شد لیلا حاتمی

140:

لیلاحاتمی کلابه خاطر پدرش که خیلی قبولش دارم قابل مقایسه بااینانیست .النازوفرمودم که این بچه سوسولادوستش دارند

آخه یه آدمی که بش تیتاب میدند بره سینمافیلم ببینه که فرق بین این دوتارامتوجه نمیشه .امت ماهم این نوع فیلمای لات بازی راظاهرابیشتردوست دارند اگه نداشتند که برای فیلم دوزاری اخراجیها تره هم خردنمیکردند.والا خودم قبلا تاقبل ازاینکه بفمم فریبرز عرب نیا آتنه فقیه نصیری راطلاق داده وبا عسل بدیعی ازدواج کرده ازطرفدارای فریبرزبودم البته اون وقت فریبرعرب نیا از پورعرب عقب تربود اما ابوالفضل پورعرب خودشو به بادداد .


141:

حالا چرا ماجراهای عشقی رو وسط میکشی

142:

آدمی که آتیه فقیه نصیری راطلاق بده باید به سلیقه اش شک کرد .سلیقه هم تو انتخاب سناریوتاثیرداره . اگه سناریوهایی که فریبرز عرب نیا توآخرین فیلمای سینماییش بازی کرده راببینی میبنی نقشهاش ضعیف ترمیشه چون سناریوهای ضعیف تری رابرای کارکردن گرفته .

143:

حامد بهداد بازیگرجهانیه یا فقط ایرانی؟


حامد بهداد در بخشی از فیلم سینمایی «بیداری» ساخته فرزاد موتمن در نقش یک چریک خیابانی ظاهر شده هست.

حامد بهداد که به تازگی «سعادت آباد» را روی پرده داشت امسال با فیلمی با محوریت وقایع انقلاب اسلامی به جشنواره فجر می آید.

این فیلم که «بیداری» نام دارد توسط فرزاد موتمن کارگردانی شده و به جز بهداد بازیگرانی نظیر شقایق فراهانی، نیکی کریمی و مهدی احمدی هم در اون ایفای نقش کرده اند.

بهداد در بخشی از این فیلم در نقش یک چریک خیابانی که به مبارزه با رژیم شاه میپردازد ایفای نقش کرده هست.

داستان فیلم درباره زنی به نام «زهرا» هست که از وقتی که برای آخرین بار دختر ۶ ساله اش «یاسمن» را دیده، حافظه اش از کار افتاده هست.

اکنون پس از گذشت ۲۴ سال از اون ماجرا، حافظه زهرا بازگشته و او قصد دارد دختر گمشده اش را پیدا کند!


حامد بهداد بازیگرجهانیه یا فقط ایرانی؟

حامد بهداد بازیگرجهانیه یا فقط ایرانی؟



144:

نوشته‌اي از حامد بهداد به مناسبت دوازدهمين سالمرگ محمدعلي فردين
تقديم به سلطان قلب‌ها


روز 19 فروردين دوازدهمين سالروز درگذشت محمدعلي فردين بازيگر محبوب سينماي ايران در سال‌هاي دهه 1340 و 1350 هست.

حامد بهداد به مناسبت اين روز و به ياد اين بازيگر سينماي ايران متني نوشت و براي انتشار به "سينماي ما" ارسال كرد.

متن حامد بهداد درباره فردين را مي‌خوانيد:
تقديم به سلطان قلب‌ها


فردين مرد بود.

محبوب بود.



گنج قارون داشت.

چهارشانه بود.

فردين بازوبند داشت.

كشتي مي‌گرفت.

فردين دست‌گير بود.

رفيق بود؛ درست مثل تختي.

فردين پهلوان بود.

فردين مغرور بود، اما معرفت داشت.



فردين دلبري‌ست كه مپرس.

امت خنده‌اش را مي‌خريدند...

هه! طفلي امت.

فردين مي‌رقصيد.

آواز مي‌خواند.



برايش كف مي‌زدند.

خيلي بانمك بود.

علي بي‌غم سلام حيف لاله‌زار
اميرارسلان سلام حيف لاله‌زار

فردين ماه بود.

انسان بود.

فردين كه بود، سينما شلوغ بود.

فردين قهرمان بود.

دزد نبود.

نجيب بود.



همه ادايش را مي‌گرفتند.

خب، فردين كسي بود.

محمدعلي بود.

كم نبود.

خوشا به ادب

فردين زورخانه مي‌رفت.

ميل مي‌گرفت.

كباده مي‌زد.

فردين غزل مي‌خواند.

مي‌چرخيد.

اوج گرفت و پر كشيد و رفت بر فراز آسمان‌ها.

بي بال و پر، بي ساز و برگ؛ اي بي‌وفا روزگار لامراد ...



منبع : سينماي ما

به روز شده در : جمعه 18 فروردين 1391 - 2:13

145:

فامیل نزدیکم توکار سینماست ازنظر شخصیتی ادم خوب مقید وبا معرفتیه بهداد بازی هم سلیقه ایه به نظر من روح میده به فیلم حالا مشکل روانیه مشکل چیه نمیدونم هیجان داره

146:

من که شخصا دوسش دارم

147:

منم دوستش دارم ولی خیلی منم منم میکنه ...

آدم خوبه یکم افتاده باشه نه اینکه مدام از خودش تعریف کنه این جوری اجازه نمیده بقیه خوبیش را بگن ...

بازیش را توی سعادت آباد خیلی خیلی پسندیدم هرچند که امیر آقایی یه چیز دیگه بود


69 out of 100 based on 64 user ratings 389 reviews